Volkswagen Passat 1.4 TSI PHEV GTE met rammelend ratelend geluid
Deze Volkswagen Passat 1.4 TSI PHEV GTE uit 2020 werd bij ons gebracht met een rammelend ratelend geluid.
De klacht deed zich voor zodra er in hybride modus wordt gereden. Een rammelend en ratelend geluid ontwikkelt zich tussen de 1800 RPM en 2200 RPM.
Dit leek zich ter hoogte van de bijrijderszijde ter hoogte van het dashboardkastje te ontwikkelen.
Aangezien de auto in deze hybride-modus vrijwel continu in dit toerengebied rijdt, is het geluid zeer storend aanwezig en doet het een afbreuk aan de kwaliteitsbeleving en rijcomfort van de auto.
Door middel van de specifieke kennis en meetapparatuur binnen Autodiagnose Twente zijn de oorzaken van dit geluid achterhaald en verholpen.
Resultaat was hiermee volledig naar wens van de eigenaar, het rammelende en ratelende geluid was volledig verdwenen.
Ervaart u ook geluidsgerelateerde klachten in uw auto, zoals rammels, ratels, piepen, kraken, brommen enz., leg dit dan voor aan Autodiagnose Twente. Dit is onze expertise.
Neem daarom gerust contact met ons op om uw klacht te bespreken.