
BMW X5 xDrive40e PHEV trilt oncomfortabel
De BMW X5 xDrive40e PHEV trilt oncomfortabel, aldus de eigenaar was dit niet hoe een BMW hoort te rijden.
Dit deed zich voornamelijk voor zodra er in hybride-modus werd gereden.
Voornamelijk tussen de 60- en 130 km/uur trilt de auto continu, ook op een wegdek met slechts zeer geringe oneffenheden.
Om die reden is Autodiagnose Twente om dit te beoordelen zonder dat er onnodige kosten worden gemaakt door lukraak onderdelen te vervangen.
Door onze manier van aanpak is dit zeker mogelijk, daarom zijn wij op onze gebruikelijke manier eerst begonnen met een voertuigscan en aanvullend is de auto uitgerust met aanvullende meetapparatuur. Tijdens testritten op de snelheden waar de klachten zich voordoen zijn extra metingen verricht en is de verkregen data naderhand geanalyseerd.
Door de juist interpretatie hiervan kon eenduidig de oorzaak worden achterhaald en is er op basis hiervan een reparatieadvies opgesteld.
De BMW-dealer waar de auto in onderhoud was, was niet bekend met onze manier van aanpak maar kon zoals zij voorheen zelf hadden beoordeeld niet achterhalen waardoor de klacht werd veroorzaakt.
De reparatie was vakkundig uitgevoerd en naderhand reed de auto daadwerkelijk weer zoals een BMW hoort te rijden.
Door de gerichte reparatie zijn onnodige kosten bespaard, ook was het voor de betreffende BMW-dealer een positieve ervaring wie Autodiagnose Twente momenteer rechtstreeks ondersteunt bij comfort gerelateerde klachten.
Autodiagnose Twente beschikt over de noodzakelijke competenties en apparatuur om comfort- en rijgedrag gerelateerde klachten binnen de automotive sector te analyseren.
Wij kunnen gerust stellen dat wij binnen deze expertise de specialist zijn binnen Nederland.
Benader ons vrijblijvend voor meer informatie.